Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

niedziela, 17 maja 2015

Dom na skraju - Katarzyna Bulicz-Kasprzak


Katarzyna Bulicz-Kasprzak
Dom na skraju
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Ilość stron: 416
Marzec 2015
ISBN: 978-83-7961-177-5
Oprawa: miękka

Cóż mam napisać o tej książce? Pierwsze co mi się ciśnie na usta: zmęczyłam się jej czytaniem. Takiej kumulacji bohaterów, zawikłanych historii, nieszczęśliwych ludzi i międzyludzkich konfliktów w żadnej książce jeszcze nie spotkałam. Najgorsze jest to, że dopiero na około 120 stronie potrafiłam określić kto jest kim i miej więcej o co w tym całym szaleństwie chodzi. Na 344 przyszło mi do głowy, że to chyba komedia, i tak tę książkę zaczęłam traktować, zacisnęłam zęby i doczytałam do końca. Może mogłam jednak skończyć na 350, bo potem to już tragedia wielka nastała i niestety tragiczne zakończenie spowodowało mój popłoch, bo historię niestety można dopisać.

Powieść bardzo ciężka do czytania, zawikłana, męczy, irytuje, odrobinę śmieszy i jeszcze te wstępy do każdego rozdziału dotyczące gatunków róż, jak dla mnie zupełnie zbędne.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...