Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

sobota, 29 sierpnia 2015

Magiczne miejsce - Agnieszka Krawczyk


Agnieszka Krawczyk
Magiczne miejsce
Wydawnictwo: SOL
Ilość stron: 288
Maj 2010
ISBN: 978-83-62405-07-7
Oprawa: miękka

Książka zapowiadała się nieźle, zresztą wcześniej przeczytałam kolejne części owej powieści "Dolinę mgieł i róż" oraz "Ogród księżycowy" i obie mi się bardzo podobały. Niestety "Magiczne miejsce" bardzo mnie rozczarowało. Już na samym początku odstraszająco podziałała na mnie sama okładka, kiczowata i jak dla mnie obrzydliwa kolorystycznie, nowe wydanie tej książki ma okładkę dużo przyjemniejszą, niestety treść jest tak samo beznadziejna. Powieść jest niesamowicie nudna, młody prawnik kupuje we wsi na końcu świata piękny dwór do remontu z niezłym kawałem ziemi. Oczywiście w owej wsi jest niesamowicie sielsko i anielsko i wszyscy dookoła są niesamowici. Wszystko wyidealizowane do granic, treść niczym cukiereczek w kolorowych papierkach, do tego jeszcze powrzucane tajemnice i zagadki, szarady i nudziarskie dialogi. Umęczyłam się przy niej okropnie.
Dolina mgieł i róż. Tom II - Agnieszka Krawczyk
Ogród księżycowy. Tom III - Agnieszka Krawczyk


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...