Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

piątek, 1 kwietnia 2016

Rodzinne sekrety. Jabłoniowy sad. Tom 2 - Krystyna Mirek


Krystyna Mirek
Rodzinne sekrety
Cykl: Jabłoniowy sad. Tom 2
Wydawnictwo: Filia
Ilość stron: 400
Styczeń 2016
ISBN: 978-83-8075-073-9
Oprawa: miękka

Z ogromną przyjemnością powróciłam do kontynuacji historii rodziny Zagórskich. Tom pierwszy był miłym poznaniem wszystkich domowników, rozgościłam się w ich domu i poznałam problemy, z którymi każdy po trochu się boryka. Razem z Gabrysią denerwowałam się o losy jej małżeństwa, a z Julią przeżywałam dylemat wyboru drogi życiowej. Może komuś wydawać się to bzdurne i prozaiczne, ale nie w wydaniu Krystyny Mirek. Tematy może błahe, ale świetnie spisane, książkę czytało się rewelacyjne i z przyjemnością. Drugi tom okazał się jeszcze lepszy. Na pierwszy plan wysuwają się problemy Maryli, najstarszej córki Zagórskich, która po rozwodzie z mężem dochodzi jednak do wniosku, że bardzo go kocha i postanawia naprawić błędy przeszłości. Drugą ważną i mocno odciskającą swoje piętno w powieści postacią jest Anielka, najmłodsza z sióstr, która za przyczyną swojego ojca postanawia wyprostować również swoją zagmatwaną przeszłość.
W powieści pojawiają się nowe twarze i nowe problemy, emocje znacznie wzrastają, a wraz z nimi przyjemność czytania.
Szczęśliwy dom - Krystyna Mirek
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...