Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

czwartek, 22 września 2016

Trochę większy poniedziałek - Katarzyna Grochola


Katarzyna Grochola
Trochę większy poniedziałek
Wydawnictwo Literackie
Ilość stron: 306
Czerwiec 2013
ISBN: 978-83-08-05171-9
Oprawa:miękka

Gdzieś słyszałam i zresztą później czytałam (nieważne gdzie), że "Trochę większy poniedziałek" to takie odgrzewane kotlety. Trudno się z tym nie zgodzić, jednak ja bardzo te kotlety lubię, i takie odgrzane, właśnie teraz bardzo mi smakowały. "Trochę większy poniedziałek" ma w sobie wszystko to, co najbardziej w Pani Grocholi lubię, lekkość, zwiewność i niesłychane poczucie humoru. Bohaterka książki obserwuje otaczający świat, żyje w nim, funkcjonuje i w zupełnie luźny sposób komentuje. Coś pięknego, wróciłam ponownie do klimatu "Nigdy w życiu", " Ja wam pokażę" i może jeszcze innych świetnych powieści i poprawiło mi to bardzo moje samopoczucie. Oderwałam się od rzeczywistości i zatopiłam w magicznym świecie nietuzinkowej bohaterki "Trochę większego poniedziałku". Cóż mogę jeszcze dopisać, chyba tylko to, że bardzo żałuję, że tyle zwlekałam z jej przeczytaniem, ale jednocześnie uroczyście zapewniam, że będzie to powieść, do której na pewno wrócę niejednokrotnie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...