Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

niedziela, 4 czerwca 2017

Alicja w krainie czasów. Tom III. Czas odzyskany - Ałbena Grabowska


Ałbena Grabowska
Alicja w krainie czasów. Tom III
Czas odzyskany
Wydawnictwo: Zwierciadło
Ilość stron: 312
Marzec 2017
ISBN: 978-83-65456-52-6
Oprawa:miękka


Po przeczytaniu pierwszego tomu nie mogłam się doczekać kolejnego. Drugi bardzo mnie rozczarował i zastanawiałam się czy warto czekać na trzeci. No i stało się, jednak przeczytałam trzeci i jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo przeżyłam bardzo fajną przygodę. Autorka przenosi nas w czasy II wojny światowej do roku 1942. Główna bohaterka nadal wygląda uroczo i jako agentka Luna pracuje dla aliantów. Czas mija, wiele się dzieje a Alicja wciąż jest piękna, silna i bardzo inteligentna. Niestety los nie sprzyja jej na tyle, aby mogła wyjechać do Polski. Jednak cały czas marzy, że kiedyś tak się stanie.
Wyczyny Alicji jako agentki Luny, całkowicie mnie pochłonęły i mimo, że momentami nie wiedziałam o co tak właściwie chodzi, to i tak przygodę z książką miałam przednią. Z uroczej opowieści o nieślubnym i bardzo specyficznym dziecku z tomu pierwszego dobrnęliśmy do sensacyjnej powieści pełnej szpiegów i niezwykłych zwrotów akcji. Czcionka niestety nadal mała, ale przeczytać warto.


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...