Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

środa, 29 stycznia 2020

Choinka cała w śniegu - Joanna Szarańska

Joanna Szarańska
Choinka cała w śniegu
Cykl: Cztery płatki śniegu. Tom 3
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Ilość stron: 361
Październik 2019
ISBN: 978-83-66431-47-8
Oprawa: miękka


Trzecią część cyklu "Czterech płatków śniegu" czytałam niestety z lekkim znudzeniem. Miałam wrażenie, że powieść napisana z musu, humor wymuszany na siłę, smakuje jak odgrzewane kotlety. Historia nie wnosi nic oryginalnego, ani nowatorskiego, jest bardzo powszednia, a momentami nawet głupkowata. Bohaterowie zamknięci ciasno w swoich klatkach, jakby zniewoleni przez autorkę i wkopywani w zupełnie nieprawdopodobne i na siłę kombinowane sytuacje, które czytelnik ma odbierać chyba jako śmieszne. Mnie do śmiech nie było. Ogarnęła mnie złość i zadawałam sobie pytanie, kto zawinił, że dwie poprzednie części, które były dla mnie wspaniałe, mają tak mierną kontynuację.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...