Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

wtorek, 3 marca 2020

Wszystkie barwy roku - zbiór opowiadań

Zbiór opowiadań
Wszystkie barwy roku
Wydawnictwo: Replika
Ilość stron: 411
Październik 2018
ISBN: 978-83-7674-733-0
Oprawa: miękka

Prawdę mówiąc, oczywiście jak dla mnie, to okładka jest najatrakcyjniejsza, środeczek pod względem treściowym niestety mnie nie zachwycił. Dwanaście opowiadań i sporo rozczarowań, tak dla zabicia czasu może być, ale polotu brak. Niektóre opowiadania dołujące, inne dziwaczne, niektóre śmieszne. Ten cały zbiór to  takie pogranicze wyciskacza łez, baśniowych wypraw i babrania w starych ranach. Niektóre mam wrażenie, że chyba niedokończone?
Z tego całego zbiorku dwunastu przeróżnych historii, tylko jedno opowiadanie zapadło mi w serce. "Obudź się" Joanny Kruszewskiej jest niemalże na końcu, przypada na listopad, ciesze się bardzo, że do niego dotrwałam, jest warte przeczytania.
Poza tym książka rewelacyjnie wydana, ma doskonałą czcionkę i świetną interlinię, piękną szatę graficzną i lekki papier.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...