Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

środa, 8 kwietnia 2020

Szczęście z piernika - Tomasz Betcher

Tomasz Betcher
Szczęście z piernika
Wydawnictwo:W.A.B
audiobook mp3
rozmiar: 457,8 MB
Grudzień 2019
Czas trwania: 8 godz. 14 min.
Lektor: Aleksandra Spyra

Puste ulice, ludzie pozamykani w domach, nieczynne biblioteki, pandemia, strach przed wirusem. Całe szczęście, że niektóre portale, w tym przypadku Empik, pootwierały darmowy dostęp do książek, można pobrać książkę w wersji audiobooka lub ebooka. Bardzo lubię czytać, ale teraz nadarzyła się okazja spróbować czegoś innego. Zaczęłam słuchać. Niestety potwierdzam, że lektor wiele wnosi do powieści, brzmienie głosu malowało mi postać, nadawało temperamentu, budowało klimat, który byłby zapewne zupełnie inny gdybym sama książkę czytała. Co do powieści, to zauroczyła mnie. 
"Szczęście z piernika" to nie "wylukrowany" produkt, który powoduje mdłości, to opowieść o ludziach, których życie wyjątkowo zaskakuje, doświadcza, szarga, ale przez to uczy, uodparnia, uszlachetnia i uwrażliwia. W powieści podoba mi się wszystko, autor nie nudzi, nie słodzi, nie wytrząsa jak z rękawa nierealnych sytuacji, ale prowadzi czytelnika przez meandry ludzkich losów, doświadczeń i wyborów. Daje również nadzieję, że z każdego bagna można się wykaraskać i zacząć wszystko od nowa.
Słuchałam i przeżywałam, fajne doświadczenie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...