Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

piątek, 17 kwietnia 2020

Wybory Niny - Anna Kekus

Anna Kekus
Wybory Niny
Wydawnictwo:Heraclon International
audiobook mp3
rozmiar: 539,2 MB
Kwiecień 2018
Czas trwania: 6 godz. 31 min.
Lektor: Joanna Domańska

Ponowne spotkanie z audiobookem i kolejne patrzenie na postać przez pryzmat barwy głosu lektora, może się z czasem przyzwyczaję i nie będzie mi to zbytnio zawadzać.
Od początku książka mnie bardzo wciągnęła. Jawiła się jako fajna opowieść o pobitej dziewczynie, którą odnajduje bogaty, przystojny mężczyzna, otacza opieką, by w konsekwencji wziąć z nią ślub. Jest jedno "Ale", ich małżeństwo to układ. Nina wcale nie czuje się z tym komfortowo, no i od zdarzenia do zdarzenia i wszystko się zmienia. Między małżonkami pojawia się namiętność, a w konsekwencji również i kłopoty. Zakończenie powaliło mnie z nóg. Stwierdziłam "po grzyba tego słuchałam", teraz jestem mądrzejsza o wiedzę, że jest drugi tom, ale czy go przeczytam? Muszę poważnie się nad tym zastanowić.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...