Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

niedziela, 12 lipca 2020

Inni mają lepiej - Krystyna Mirek

Krystyna Mirek
Inni mają lepiej
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Ilość stron: 320
Czerwiec 2020
ISBN: 978-83-8177-446-8
Oprawa: broszurowa

Pierwszy raz przejechałam się na książce Krystyny Mirek, jestem bardzo zawiedziona. Powieść jest bardzo chaotyczna, czytanie jej było prawdziwą męką, pod koniec znormalniała, ale niestety dwie trzecie jest totalną pomyłką.
Trzy przyjaciółki, jak to zwykle bywa, trzymają się razem, każda ma już poukładane dorosłe życie, oczywiście każda ma swoje zmartwienia i kłopoty, jednak zawsze wspierają się jak tylko potrafią.
Sądzę, że autorka miała dobry pomysł na opowieść o współczesnych poplątanych, patchworkowych rodzinach, ale jakoś mnie ta komedia i szalona plątanina wszystkiego wcale nie śmieszy. Niektórych bohaterów polubiłam, ale aż mi ich żal, że muszą siedzieć w tak pokręconej fabule.

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...