Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

wtorek, 5 stycznia 2021

Podróż tysiąca mil - Richard Paul Evans


Richard Paul Evans

Podróż tysiąca mil
Cykl: Opowieści sprzedawcy marzeń. Tom 2
Wydawnictwo: Znak
Ilość stron: 286
Czerwiec 2019
ISBN: 978-83-240-5635-4
Oprawa: broszurowa

Podobnie jak w przypadku tomu pierwszego, po przeczytaniu pierwszych akapitów - utonęłam. Lektura całkowicie mnie pochłonęła. Magia Evansa działa dalej. Charles dostaje szansę od losu. Żyje i może ze swoim życie zrobić co tylko chce, a chce dużo. Przede wszystkim chce naprawić błędy, które dopiero teraz zauważył. Chce zmiany na lepsze, musi i chce pobyć ze sobą sam na sam, wyrusza w pieszą wędrówkę, do źródła. Towarzyszę mu w tej drodze i jest mi z tym wyjątkowo cudownie. Uczę się ja, jako czytelnik, przemierzam wraz z nim Stany Zjednoczone, jestem zachwycona jego postawą, jego przemyśleniami i trasą, którą wybrał. Wraz z nim poznaję różnych ludzi, różne miejsca. Trzeci tom już zamówiłam, muszę wraz z bohaterem ukończyć drogę. Nie wiem czy skończy się ona dla niego dobrze, ale wiem, że jego życie na pewno się zmieni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...