Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

piątek, 17 stycznia 2014

Zemsta ubiera się u Prady - Lauren Weisberger


Lauren Weisberger
Zemsta ubiera się u Prady
Wydawnictwo: Albatros
Ilość stron: 464
Październik 2013
ISBN: 978-7885-701-3
Oprawa: miękka

Zacznę od słów widniejących na okładce "kontynuacja bestsellera DIABEŁ UBIERA SIĘ U PRADY", no i może teraz zacznę dodawać od siebie. Któż nie czytał owego bestsellera, albo nie oglądał filmu pod tym samym tytułem, z doskonałą kreacją Meryl Streep w roli Mirandy? Książka była świetna, film, trochę odmienny w treści, ale równie wspaniały, z zapałem zabrałam się więc za czytanie owych dalszych losów Andrei Sachs i jej byłej szefowej Mirandy Priestly. Ich losy się rozeszły i od dziesięciu lat biegną zupełnie odrębnym torem. Andrea odnosi sukces, jako wydawca magazynu ślubnego, i chyba ten sukces jest zbyt wielki, bo na horyzoncie pojawia się Miranda.
Mimo zapowiadających się emocji, książka okazała się słabiutka, lekko się rozczarowałam. Nie twierdzę, że jest beznadziejna, ale gdzieś uleciał czar Runwaya, i niezłych, jak dla mnie, korepetycji z mody. Generalnie akcja żadna, a najfajniej zrobiło się dopiero pod koniec powieści, szkoda. Liczyłam na trochę więcej emocji, jednak mimo wszystko książkę czyta się łatwo i szybko, a czas spędzony na jej lekturze, to niezły relaks.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...