Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

czwartek, 2 sierpnia 2018

Dziewczyna z warkoczami - Anna H. Niemczynow


Anna H. Niemczynow
Dziewczyna z warkoczami
Wydawnictwo: Filia
Ilość stron: 360
Luty 2018
ISBN: 978-83-8075-396-9
Oprawa: miękka

Nie wiedzieć czemu, ale bardzo chciałam przeczytać tę książkę, pewnie urzekła mnie okładka? może tytuł? Ach, czasami człowiek za sobą nie może trafić. Dorwałam książkę pełna zapału do czytania i niestety opadły mi skrzydła i runęłam na glebę. Książka zupełnie nie dla mnie, może kogoś zachwyci, zapewne znajdzie zwolenników, jednak mnie tylko poirytowała. Czuję ogromny zawód, pięknie wydana, zachęta pani Witkiewicz na okładce, a w środeczku szaleje głupota. Może autorka miała pomysł dobry, ale z wykonaniem chyba coś nie teges.
Powieść strasznie nierówna, trochę fajna, potem bzdurna, później odpychająca, znowu trochę lepiej, w sumie nic nie wnosi, niczego nie uczy, nie wzrusza i nie porusza. A tak w pigułce to trochę żałosna opowieść o młodej dziewczynie, która wiąże się z bardzo dużo starszym mężczyzną, który wcześniej kochał jej matkę. No i to by było na tyle, dla mnie strata czasu, ciągnie się jak flaki z olejem, a bohaterka naiwna i mimo wykształcenia głupia, a jej zachowanie momentami wręcz żenujące.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...