Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

wtorek, 24 grudnia 2013

Zalotnice i wiedźmy - Joanna Miszczuk


Joanna Miszczuk
Zalotnice i wiedźmy
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Ilość stron: 424
Wrzesień 2012
ISBN: 978-83-7839-291-0

"Zalotnice i wiedźmy" to kontynuacja fantastycznej powieści "Matki, żony, czarownice". Opisuje dalsze losy Asi i jej rodziny, poznajemy nowych bohaterów, odkrywamy nowe sekrety pamiętników prababek.
Książki nie czytałam jednak z takim zapałem, jak pozycję wcześniejszą, nawet trochę mnie nudziła. Dobrnęłam do końca tylko ze względu na te pamiętniki, które nasza bohaterka zaciekle tłumaczy z łaciny i francuskiego na język polski. One są po prostu rewelacyjne. Asia, w tej części, jest nudnawa, pracuje, zakochuje się na nowo, szykuje do ślubu, jest szczęśliwa, ale akcja przy tym żadna. Powieść sielankowo - ckliwa. Mnie nie urzekła.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...