Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

środa, 26 kwietnia 2017

Kropla zazdrości, morze miłości - Natalia Sońska



Natalia Sońska
Kropla zazdrości, morze miłości
Wydawnictwo: Czwarta strona
Ilość stron: 368
Marzec 2017
ISBN: 978-83-7976-636-9
Oprawa: miękka



To moje drugie spotkanie z twórczością Natalii Sońskiej i muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczona. Powieść jest bardzo fajna. Wciąga nas świat pism modowych, modelek i bankietów, dziwnych układów, znajomości i nie do końca legalnych interesów. Dwie główne bohaterki pracują w konkurujących ze sobą pismach dla kobiet, każda ma swoje problemy i nieszczęścia, które powodują utratę gruntu pod nogami. Jednak wieloletnia przyjaźń, która je łączy pozwala brnąć do przodu i pokonywać piętrzące się problemy. Wątek kryminalny wpleciony do powieści daje jej wiele kolorytu i powoduje, że czyta się ją z wielkim zainteresowaniem. Co prawda, ja szybko domyśliłam się, kto łamie prawo i jest niebezpieczny, jednak nie zmieniło to przyjemności czytania.
Tytuł książki zupełnie mi do niej nie pasuje, a wręcz nastręcza zupełnie inne w stosunku do niej oczekiwania.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...