Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

czwartek, 16 listopada 2017

Ósmy cud świata - Magdalena Witkiewicz


Magdalena Witkiewicz
Ósmy cud świata
Wydawnictwo: Filia
Ilość stron: 336
Wrzesień 2017
ISBN: 978-83-8075-317-4
Oprawa: miękka


Dziś miałam wspaniały dzień, spędziłam go z fantastyczną książką. Pochłonęła mnie bez reszty historia pewnej Ani, która, jak większość kobiet, miała marzenia, wcale niewygórowane. Po skończeniu studiów marzyła o cudownych wakacjach, udało się, później marzyła o miłości, o tej drugiej połówce pomarańczy, z tym już tak łatwo nie szło, mając prawie czterdzieści lat marzyła o dziecku, połówka pomarańczy zaczynała lekko blednąć, ale iskierka wciąż się tliła. Mówią, że w życiu nie można mieć wszystkiego, jednak to nie do końca jest chyba prawdą. Można mieć wszystko, ale niekoniecznie w czasie, który nam pasuje.
"Ósmy cud świata" to cudowna powieść o marzeniach, które wszyscy nosimy w sercu, o potrzebie miłości, czułości i spełnienia, o konieczności pozostawienia po sobie śladu na ziemi. Pani Witkiewicz ostatnio mnie zaskakuje, zawsze uważałam, że jej książki są świetne, ale teraz to już nie wiem co powiedzieć, ostatnie są po prostu przepiękne, zarówno "czeresienki", "Pracownia dobrych myśli" no i teraz "Ósmy cud świata", prawdziwe perełki. Tylko brać i czytać.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...