Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

niedziela, 27 grudnia 2020

Nowy podarunek - Krystyna Mirek


Krystyna Mirek
Nowy podarunek
Wydawnictwo: Filia
Ilość stron: 400
Październik 2020
ISBN: 978-83-8195-295-8
Oprawa: miękka

Jestem bardzo zniesmaczona i nabita trochę w butelkę, czytałam już tę powieść sześć lat temu, tytuł wprowadził mnie w błąd. Doszukiwałam się kontynuacji losów Marty z "Podarunku", niestety na próżno. Podobno jest jakiś dopisany rozdział, domyślam się, że chodzi o koleżankę Marty, ale głowy nie dam, musiałabym wrócić do pierwszego wydania i pierwszej książki o perypetiach bohaterki.
Pierwsze wydanie "Podarunek", natomiast "Nowy podarunek" jak dla mnie jest tylko i wyłącznie wznowieniem.


 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...