Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

środa, 3 marca 2021

Warto poczekać - Liliana Fabisińska, Maria Fabisińska

Liliana Fabisińska

Maria Fabisińska

Warto poczekać
Wydawnictwo: Silver oficyna wydawnicza
Ilość stron: 360
Październik 2019
ISBN: 978-83-955129-0-2
Oprawa: miękka

Książka skrojona dla mnie, pasuje mi czcionka, interlinia no i oczywiście wiek bohaterek. Nareszcie ktoś napisał o babeczka bardziej dojrzałych. Ich problemy, to moje problemy, życie rzuca im różne kłody pod nogi a ja się cieszę, bo śmiejąc się z ich potknięć, śmieję się trochę z siebie i jest mi lepiej. Nie zmienia to faktu, że powieść jest fantastyczna, bohaterki rewelacyjne, kobiety z krwi i kości, nikt niczego nie wytrząsa tu z rękawa, a problemy nie pochądzą z sufitu. Książkę cudownie się czyta, pochłania od pierwszej strony, takich powieści poszukuję, duet autorski rewelacyjny.


 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...