Potrzebujemy drugiego człowieka, aby stać się człowiekiem.
Potrzebujemy pożywienia, aby żyć.
Potrzebujemy słowa pisanego, aby nakarmić naszą duszę, poszerzyć wiedzę, rozbudzić wyobraźnię, a przede wszystkim własną wrażliwość.
Dlaczego nie czytamy?

niedziela, 4 lutego 2018

Bądź przy mnie zawsze - Agata Przybyłek


Agata Przybyłek
Bądź przy mnie zawsze
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Ilość stron:448
Październik 2017
ISBN: 978-83-7976-777-9
Oprawa: miękka


Książka rozpoczyna się zwyczajnie, nie ukrywam, że początek troszkę mnie nudził i odczuwałam lekkie zagubienie, ale im dalej w treść, tym piękniejszy las roztaczał się przede mną.
Z Australii przylatuje do Polski pani Róża, staruszka, która przed śmiercią jeszcze raz chce zobaczyć ojczyznę. Zatrzymuje się w pewnej wiosce, gdzie wynajmuje pokój u zupełnie przypadkowej gospodyni. Właśnie tam poznaje nastoletniego chłopca, który staje się doskonałym towarzyszem sentymentalnej podróży w przeszłość. Do grona bohaterów dołącza jeszcze nietypowa para, wykształcona dziewczyna i prosty chłopak, utrzymujący się z pracy na roli. Ta kameralna powieść z czwórką głównych bohaterów pochłonęła mnie całkowicie, a im bliżej zakończenia, tym większe było moje zainteresowanie i przeżywanie.
"Bądź przy mnie zawsze" to piękna,  zaskakująca i troszkę nostalgiczna powieść, której rzeczywiście nie sposób zapomnieć. Z niecierpliwością czekam na część drugą.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...